äckliga skit

Bbläbäälbläbläbläläbläbläblä uschuschuschuschusch...
Fyyy.. Känner mig slut orkar ingenting alls... seriöst. Har inte gjort ett skit idag kom hem kollade tv - somnade framför tv'n - vaknade - fick ingen mat - somnade - pappa kom med mer mat - kollade en jätte flummig sorglig film och nu sitter jag här och måste duscha...
Seriöst helt slut, helt över i huvudet, vill bara sova och kolla tv... Kanske jag slösar bort tid av mitt liv men jag orkar inteee. Allting är konstigt och sjukt och vill bara ligga hemma en månad eller något. Är less på att gå ut och vara med folk bara för att göra de. Inget kul händer ju, man sitter bara inne och då kan jag ju göra de själv i mjukiskläder?
Har väl en sån där vinterdeprision som man brukar säga... Uuh, ahja lite om imorgon.
.
Ska till skolan ungefär halv12 och jobba klart so'n (de är bara jag Erica och Julia som ska dit) annars skulle vi inte ha några lektioner fören vi har "friluftsdag" alltså ska vi gymma. Efter jag har biffat mig vet jag inte vad jag ska... Tror de blir hem och framför tv'n... Ahja, jag är en tönt utan vänner, whatever.
.
godnatt


julia

Du, för mej känns det likadant, men då kan vi va töntar utan vänner tillsammans, vilket vi faktiskt är ;) men vi har ju varandra. Och erica :d



Haha ja men jag har faktiskt blivit tråkig igen. Men det är inte för alltid, det är bara nån period jag är i.

josefine

du verkar ha tråkigt när inte jag är hemma =)=)=) tur att jag kommer hem snart då. :*

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: