neoooow är jag hemma :D

HEj. :D
Hemma nunununu. :) Känns skööööööönt somfan och nu vet jag inte (och orkar inte kolla) om jag förut skrev vad vi shoppa i Luleå så tar och skriver de nu. :d

Genomskinligt nagellack som födelsedagspresent till Louise (lite sent hon fyllde år i februari
Rosa/lila bh
Knallblå(?) jeans
Svart/silvrig 'Hello Kitty' t-shirt/linne
+ en Spicy Italian på Subway


Vill ni veta vad irrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriterad jag blev när vi shoppa? :( Sökte en punk affär jag hade varit på med moster för ett tag sen, och när jag väl hittar dit är de stängt så hiimla sur jag blev. :( Och hittade också en annan affär men den va också stängd ;@ Aja, de va trevligt att vara där borta men kul att vara hemma nu. Imorgon blir de att vara med Jossan. Slänger in en video jag och Louise höll på att avlida till när vi var övertrötta och ALLA som har 'bra' humor måste kolla för den är rooooolig. :D



Ahapp, de va de. :) Ska ta en dusch och sen film och kvälls fika. :)

ha det!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: