jäkla höst

Orkar inte fota mitt smink idag, de liknade höger öga på bilderna i föregående inlägg. :) Har kommit hem för ett tag sen när jag kom hem kollade jag "Eldorado" kollde den igår också men kollade igen för hade låten i huvudet så var tvungen att kolla, heh. :)
Iaf i skolan hade vi typ inga lektioner först mentorstid (var inte på den för jag var hos tandis) Sen håltimme för man inte har tyska lärare blev de inge språk, efter de hade vi bild som var väldigt chill sen lunch och sen typ 2h hål (för vi igen inte har lärare på kemin)! :o Aja, sen matte och hem så var ganska chill iaf, spelade biljard mest hela tiden. JAG ÄR URGRYM PÅRE! :D



Ska käka om kanske 1-½h och efter de fara till Elli och baka någon kaka och mysa framför en film. :)) Bara för de är så uschligt kallt ute. :( Hatar hösten då är de för kallt för att vara ute men ingen snö så man kan inte åka skoter och skidor. :S
Äh, bjuder på en bild och sen slummrar jag ett tag. :)



Hej Elisabeth, bara för att du sa att du läste min blogg. :))

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: