inspiration

svar till matilda; ah, de var ju så grymt snyggt på dig! :S

I korta drag har jag och Lollo kollat mama mia och käkat Billys sen gått till mig och färgat mitt hår. :) Aja, de fanns inge mer att berätta utom att jag verkligen inte är taggad över Dundret vandringen imorgon fysatan och jag tänker gå alla toppar för att få MVG, hoj. :(

Vad är skillnaden mellan att gå ut varje kväll och vara rädd att någon ska köra över en...
Och gå ut varje kväll och vilja bli överkörd...?

Inga bilder på ett tag jag vet de suger och ni kan inte få bilder på håret på ett tag för de är blött och har inge smink osv så ja, orkar inte. ;) Men ni kan få en annan.


Har helt tappat inspiration förut kom jag på nya sminknigar som jag längtade att göra varje kväll... Ah, får hoppas min inspiration hittar tillbaks snart. (:

adjö


matilda

fan också! :(

stina

haha, vilken min jag gjorde xD :D

angelica

ring eller skriv om det är nå, duvet att jag alltid finns här. <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: